viikonloppu oli ja meni. Lauantaina yritettiin etsiä valaisinta tyttöjen huoneeseen. Päästiin vaan liikkeelle vähän myöhään, nälkäkin tuli joten mentiin syömään. Lamppua ei siis ostettu. Aamukin alkoi pienellä yllätyksellä, sisko soitti ennen kahdeksaa. Ei voinut lähteä mummon seuraksi - yllättävä tapahtuma. Mullekaan ei lauantaina käynyt - olin taas kuivaushuoneen saanut varattua. Lupasin kyllä heti että menen su:na jo aamusta. Ja mentiinkin. Iltapäivä menikin sitten kummipojan synttäreillä - tai mieshän tuo jo melkein - 17 täytti.

Olin mä lauantaina viihteellä - kuskina. Kotona vähän ennen kahta ja aamukahdeksalta sunnuntaina herätys. Ihan hyvin jaksoin, illalla tosin piti ottaa pikkutorkut ennen Idolsia.

Kuulin vanhan opettajani kuolleen tai lehdessä oli muistokirjoitus. Ei hän ollut kuuttakymmentäkään. Pitkällisen sairauden jälkeen... en ollut tiennyt et opetti tässä nykyisessä asuinkaupungissani viimeiset ajat. Ja olen ymmärtänyt että oli pidetty opettaja. Mulle oli myös jäänyt hyvät muistot hänestä.